sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Single bells

Vuoden viimeinen päivitys Hesasta. Ensi viikolla minut tavoittaa humalasta. Humala sijaitsee napapiirin pohjoispuolella Levillä. Tiedoks kaikille näteille tytöille, että minut tavoittaa Hullusta Molosta luultavasti joka ilta. Päivisin Tuikusta minttukaakaon äärestä. 

Ens viikon päivitys ei myöskään tuu sunnuntaina, vaan vasta 30. tai 31. päivä. Sain tähän luvan! Katotaan mitä keksii luovassa kännissä. En lupaa mitään kovin hehkeetä.

Ihanaa, on taas joulu. Suosikkijuhlani, jonka voi viettää kivasti perheen kanssa rentoutuen. Heti lokakuun alusta lähtien on voinu spottailla jouluvaloja, kuunnella kauppakeskuksis joululauluja ja huutavia lapsia. Ai hitto mä nautin siitä. Tulee oikee upee joulufiilis. 

Jouluaattona sit mennään kattoo vanhempia ja sukulaisia. Hirvee stressi, et onks kaikki safkat valmiina ja et miten aikataulutetaan päivä. Sit kuunnellaa ku mummo jauhaa ne samat asiat kuten joka vuosi. Koko päivä vaa istutaa ja syödään. EI MITÄÄN TEKEMISTÄ. Onneks kuitenki nykyää ei tarvii olla koko hiton jouluu vanhempien luona vaan voi pöllii auton ja mennä salille repii.

Oon ollu tosi kilttinä niin ansaitsisin toivomani lahjat ihan ehdottomasti. Joulupukki on kuitenki vaa vanhalta viinalta haiseva juoppo, ainaki skidinä, niin en oleta et se tuo mulle mitään. Hitto mikä pelle. Oikeesti mä en saa mitään joululahjoja, paitsi villasukat, joita en käytä ja jotka oon saanu joka vuos tähän asti. Onneks kohta voin imee simaa, niin villasukka-vitutuksenkin saa huuhdeltua pois.

 Rakas joulupukki, toivoisin joululahjaksi:
1. Tyttöystävä, suomenruotsalainen, hyvin kyykätty blondi.
2. Uus kello, magee ja kallis.
3. Änäriskillit. En haluis ottaa turpaan tossa saatanan pelissä monta kertaa viikossa.
4. Isot lihakset, koska itkettää aina kun katon peiliin kun oon niin pieni.
5. Paremman metsästysonnen ensvuodelle. Luulen, että vanhempien uus vainukoira auttaa tässä.

Rakkain terveisin: Juho 22vee 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti